AŞAĞIDAN GELEN CEREN CERENİ


Aşağıdan gelen ceren cereni,
Akça ceren sana değmeli değil.
İki eli boğum boğum kınalı,
Karadır gözleri sürmeli değil.

Bir delice turnam yüceden uçar,
İner engine de dolu su içer.
Sabah seherinde ak göğsün açar,
Göğüs koşar koşar düğmeli değil.

Bizim ilde bal kaymağı yemezler,
İl sırrını yad ellere demezler.
Sen güzeli ben garibe vermezler,
Sizin ilden güzel sevmeli değil.

Karac'oğlan der ki: Yiyip içmedim,
Yiyip, içip ak göğsünü açmadım.
Fırsat elde iken alıp kaçmadım,
Beni öldürmeli, dövmeli değil.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı