ACEM İLLERİNDEN MİSAFİR GELDİM


Acem illerinden misafir geldim,
Yol bilemem sunam, nerden gideyim?
Şöyle yavrunun semtine uğradım,
Dilber kerem eyle, konuk al beni.

Kız: Var git oğlan, var git başım dar iken,
Her baktıkça gözlerim korkar iken,
Mahallemde beş on avcı var iken,
Var git oğlan, burda konuk eğlenmez.

Karac'oğlan der ki: Nasıl edeyim?
Kaldır gerdanını seyran edeyim.
Sunam seni nere koyup gideyim?
Dilber kerem eyle, konuk al beni.

Kız: Oğlan, benim ile yatmak m'istersin?
Zülâl dudaklardan tatmak m'istersin?
Akşam yatıp, sabah kaçmak m'istersin?
Var git oğlan, burda konuk eğlenmez.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı