ALA GÖZLERİNİ SEVDİĞİM DİLBER - 14


Ala gözlerini sevdiğim dilber,
Güzellikte yârim idin bir zaman.
Gece gündüz kız sevdana yelerdim,
Can içinde canım idin bir zaman.

Ağır idin cilve ile, naz ile,
Sinemi doldurdun acı söz ile.
Ahdım olsun konuşmaya kız ile,
Sıdkı bütün yârim idin bir zaman.

Al yanaktan akan ballar sanırdım,
Top kara zülfünü teller sanırdım.
Daha evvel değmez eller sanırdım,
Burcak burcak kokar idin bir zaman,

Her sabah her sabah gelem kapına,
Kerpiç olam, yapılayım yapına.
Sen Leyla ol, ben de Mecnun karşına,
Kömür gözlüm yârim idin bir zaman.

Karac'oğlan der ki: Mestin var imiş,
Beni öldürmeye kastın var imiş.
Daha benden başka dostun var imiş,
Yad ellerle konuşmuşsun bir zaman.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı