ALA GÖZLERİNİ SEVDİĞİM DİLBER - 2


Ala gözlerini sevdiğim dilber,
Ben güzel görmedim senden ziyade.
Bilmem huri misin, gökten mi indin?
Bugün güzelliğin dünden ziyade.

Merhametin çoktur beni karıma,
Beni görüp mah yüzünü bürüme,
Çıkıp eller ile gezip yürüme,
Seni seven yoktur benden ziyade.

Doğar aylar gibi, doğar görünür,
Kırmızılar giyip çıkar salınır.
Ah ettikçe kara bağrım delinir,
Sayılmaz benlerin binden ziyade.

Karac'oğlan der ki: Bu sözüm çoktur,
Âlemi seyrettim, emsalin yoktur.
Sineme vurduğun temrenle oktur,
Daha cürüm var mı bundan ziyade?

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı