ALA GÖZLERİNİ SEVDİĞİM DİLBER - 21


Ala gözlerini sevdiğim dilber,
Sana bir tenhada sözüm var benim.
Kumaş yüküm dost köyüne çözüldü,
Bir zülfü siyaha nazım var benim.

Ak ellere al kınalar yakınır,
Ala göze siyah sürme çekinir.
Dostu olan dost yoluna bakınır,
Dosta giden yolda izim var benim.

Yiğit olan gizli sırrı bildirmez,
Güzel olan gül benzini soldurmaz.
Her olur olmaza meyil aldırmaz,
Bir şahan avlar da bazım var benim.

Karac'oğlan der ki: Konaklar göçmez,
Bu ayrılık bizle arayı açmaz.
Bir kötü gönlüm var, güzelden geçmez,
Ne güzele doymaz gözüm var benim.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı