ALA GÖZLERİNİ SEVDİĞİM DİLBER - 24


Ala gözlerini sevdiğim dilber,
Sevgini sevdamdan ayramıyorum.
Gündüz hayalimde, gece düşümde,
Başa bir hal oldu, bilemiyorum.

Yaylanın hası da şu nazlı pınar,
Aşnası olanlar yolları dener.
Duramaz dilberim, nazlımı arar,
Dilimi tutup da duramıyorum.

Nerde güzel görsem atıyor gamım,
Genç yaşımda sağır oldu kulağım,
Her gün önünüzden geçer yolağım,
Şimdi nerd'olduğunu bilemiyorum.

Karac'oğlan da der: Gördüğün öğer,
Uzundur saçların, topuğun döğer,
Vermişler beş bini, bin daha değer,
Kesilmiş bahası, alamıyorum.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı