BAŞINDA DA NAMLI NAMLI KARIN VAR


Başında da namlı namlı karın var,
Seni yaylamanın zamanı dağlar.
Mecalim mi vardır çıkam başına?
Kalmadı takatim amanın dağlar.

Yağmur yağar, yeşil otlar bitirir,
Yel esince, rayihasın getirir.
Sarı çiçek sarvan kurmuş, oturur,
Leylağa karıştı çimenin dağlar.

Yaz gelir de iller çevrilir, konar,
Güzeller suyundan içer de kanar.
Altın küpeleri mum gibi yanar,
Gördükçe artıyor imanım dağlar.

Karac'oğlan der ki: Çöktüm, oturdum,
Bağ, bahçe diktim de meyve yetirdim.
Altın top perçemli yavru yitirdim,
Kaldı bir köşede gümanım dağlar.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı