BENDEN SELÂM EDİN SUNA BOYLUMA


Benden selâm edin suna boyluma,
Bir karış gerdanlı, Habeş benlime.
Yenem dedim yenemedim gönlüme,
O dosta yiyecek nar bulamadım.

Elimden aldırdım telli Hatça'yı,
Sarrafı da bilir altın akçayı.
Dolandım da gezdim bağı, bahçayı,
O dosta yiyecek nar bulamadım.

Arap atı olan atına biner,
Yâri güzel olan başına döner.
O yâr hasta olmuş, benden kar diler,
Dolaştım dağları, kar bulamadım.

Karac'oğlan der ki: Al giymiş akla,
Al beni sevdiğim sinene sakla.
Dağlar çiçek olmuş, gel sen de kokla,
Dudağından şirin bal bulamadım.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı