BEYAZ GİYMİŞ ALTA, ÜSTE DE MAVİ


Beyaz giymiş alta, üste de mavi,
Yavru kanatlanmış, uçmanın çağı.
Ancak şahan alır böyle bir avı,
Sürmeli gelinin derd'aldı beni.

Kutnu zubun giyme dedim, giydin mi?
El sözüne uyma dedim, uydun mu?
Seni bana vermediler, duydun mu?
Sürmeli gelinin derd'aldı beni.

Elmayı dalından almalı değil,
Çirkini güzele vermeli değil,
Yavru küçük diye döğmeli değil,
Sürmeli gelinin derd'aldı beni.

Karac'oğlan der ki: N'ettim, n'eyledim?
Sineni sineme de bend eyledim.
Aramız ıraktı, ben de söyledim,
Sürmeli gelinin derd'aldı beni.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı