DİNLEYİN BİR GÜZEL METHİN EDEYİM


Dinleyin bir güzel methin edeyim,
Bir beni var şirin canı bendetmiş.
Bir beni var kaşla göz arasında,
Bir deni de ak gerdanı bendetmiş.

Bir beni başının tacıdır tacı,
Bir beni Kabe'de hacıdır hacı.
Bir beni Urum'dan alır haracı,
Bir beni de aşıkanı bendetmiş.

Bir benin bahası Gürcü Gürcüstan,
Bir benin bahası Hind-ü Hindistan.
Bir benim bahası şol Arabistan,
Bir beni de Tatar Han'ı bendetmiş.

Bir beni bendetmiş Şam'ı, Haleb'i,
Bir beni bendetmiş Mısr'ı, Anteb'i.
Karacaoğlan der: Nazlı çelebi,
Bir beni de Al-Osman'ı bendetmiş.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı