DÜN GECE RÜYAMDA BİR DERGÂH GÖRDÜM


Dün gece rüyamda bir dergâh gördüm,
Gül açılmış, dikenleri har değil.
Şikâyet olmasın gül yüzlü yâre,
Geldim, geçtim, eğlenecek yer değil.

Karşıdan karşıya bana karırsın,
Kasavet gönlümün gamım alırsın.
Beni görüp perde ardın durursun,
Kaçma dilber, kaçma, varan kör değil.

Elim ile dikticeğim söğüdü,
Ben kendi başıma versem öğüdü.
Kınamazlar güzel seven yiğidi,
Güzel sevmek koç yiğide ar değil.

Karac'oğlan der ki: Gezdim yurtları,
Konuşalım başa gelen dertleri.
Sevmeseydim senin gibi sertleri,
Ah n'eyleyim, akıl başa yâr değil.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı