DOST DEYİP DE DOST GAYRETİ KOVDUĞUM


Dost deyip de dost gayreti kovduğum,
Dost bana bir yara açtı n'eyleyim?
Ak göğsü üstüne mihman olduğum,
O da bir gün imiş, geçti n'eyleyim?

Bir ok attım karlı dağın ardına,
Düştü m'ola sevdiğimin yurduna?
El yanmazken ben yanardım derdine,
Engel aramızı açtı n'eyleyim?

Yüce dağdan aştım geldim yol diye,
Bahçenize el sundum da gül diye,
Ahdı aman ettim ayrılmam diye,
Felek ayırdı da seçti n'eyleyim?

Karac'oğlan der ki: Sen de ben gibi,
Ak eline kına yakmış kan gibi.
Bir tepede yeni doğan gün gibi,
Akşam, sabah erken aştı n'eyleyim?

Karacaoğlan

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok büyük emeklerle yaptığınız çalışmalra yorum yazacak kelimeleri bulmak, cümle kurmak çok zor. Sizi candan kutluyor, saygılar sunuyorum.

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı