EŞ KIR ATIM MEYDAN BİZİM


Eş kır atım, meydan bizim!
Yârdan haber geldi bugün.
Yüklenmişken gam yükünü,
Saza ceyran geldi bugün.

Ben yârinen çok konuştum,
Elinden badesin içtim.
Göğsünden düğmesin çözdüm,
Ben murada erdim bugün.

Ben yârinen ettim savaş,
Akıttım gözümden kan, yaş.
Yarı yolda yaran, yoldaş,
Üç beş yaran buldum bugün.

Ak bilekte sarı hakik,
Zülüfü gerdana dökük,
Gözün melil, kaşın yıkık,
Dostum neler duydun bugün?

Karac'oğlan, haylamadan,
Bolkar Dağı'n yaylamadan,
Kavli karar eylemeden,
Dostu tenha buldum bugün.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı