EĞRİ DAĞININ TAŞINDA


Eğri Dağı'nın taşında,
Avcılar gezer başında.
Yâr yitirdim on beşinde,
Sana geldim Eğri Dağı.

Eğri Dağı'n başı taşlı,
Çelenleri hüma kuşlu.
Yâr yitirdim hilâl kaşlı,
Sana geldim Eğri Dağı.

Eğri Dağı'nın başları,
Ötüşür hüma kuşları.
Leyla'nın hilâl kaşları,
Sana geldim Eğri Dağı.

Eğri Dağı'nın düzleri,
Çığrışıp öter kazları.
Köşe başında kızları,
Sana geldim Eğri Dağı.

Eğri Dağı'nın eteği,
Çevresi arslan yatağı.
Kalkımış kervan otağı,
Sana geldim Eğri Dağı.

Karac'oğlan, döne döne,
Gezer dağlar yana yana.
Yitirdim yârim bir suna,
Sana geldim Eğri Dağı.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı