EVVEL BAŞTAN METHEDELİM


Evvel baştan methedelim,
Sevdiğim Frenk güzeli.
Zahmanımız terk edelim,
Sevdiğim Frenk güzeli.

Uçup gönlümün kaygısın,
Mushafı ver de okusun.
Bülbüller gibi şakısın,
Sevdiğim Bosna güzeli.

Bendesi oldum kul gibi,
Gözyaşı akar sel gibi.
Açılmış gonca gül gibi,
Sevdiğim Frenk güzeli.

Hergiz âşıklar gülmedi,
Gözün yaşını silmedi.
Ahdına vefa kılmadı,
Sevdiğim Çerkes güzeli.

Dilberin gördüm sürüsün,
Ko benim olsun, yürüsün.
İçten sevdiğim birisin,
Sevdiğim Bulgar güzeli.

Karac'oğlan der: Bulandım,
Misk olup aşka boyandım.
Cevrin boyasına kandım,
Sevdiğim şehrî güzeli.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı