GEL DİYE DİYE GETİRDİN BENİ


Gel diye diye getirdin beni,
Bana kâr eyliyor kaşın sürmeli.
Öksüz gibi boyuncuğum bükerim,
Hoşuna mı gitti işin sürmeli.

Yaz baharın suyu gibi bulandım,
Heybe taktım, kapı kapı dilendim.
Yedi iklim, dört köşeyi dolandım,
Vallahi görmedim eşin sürmeli.

Kair Mevlâm seni bana denk eder,
Ah çekince yüreğimden kan gider.
Kara gözler, kirpiklerle cenk eder,
Yakıyor âlemi kaşın sürmeli.

Karac'oğlan, berkçe yapış sen dalda,
Ben seni severim ta canı dilde.
Yüzlerin portakal, irengin gülde,
Dünyada bulunmaz döşün sürmeli.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı