HASTA DÜŞTÜM HEY AĞALAR


Hasta düştüm hey ağalar!
Hâlim bilmez dağlar şimdi.
Düşman gibi dost karşımda,
Zülüflerin bağlar şimdi.

Etmedim ahdi amanı,
Geçti mihnetin zamanı.
Yitirdim kaşı kemanı,
Gözüm yaşı çağlar şimdi.

Dellendim, kanman sözüme,
Dost hançer vurdu özüme.
O yâr bakmıyor yüzüme,
Yas çekecek çağlar şimdi.

Balaban uçurdum gölden,
Tor şahan kaçırdım koldan.
Yazık, fırsat gitti elden,
Mecnun oldum beyler şimdi.

Firkat odu yaktı canım,
Feryatla geçer zamanım.
Yaralandım, akar kanım,
Karac'oğlan ağlar şimdi.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı