HEZARAN KÖPRÜDEN GEÇTİM


Hezaran köprüden geçtim,
Acı tatlı suyun içtim.
Ne sevdim, ne de vazgeçtim
Var alemi dolan dilber.

Karşıki dağın meşesi,
Tutuşmuş çevre köşesi.
Yaz bahar mor menevşesi,
Güz baharda solan dilber.

Suya düşeni od yakmaz,
Her aşık bu cevri çekmez.
Şimdi yüzümüze bakmaz,
Var alemi dolan dilber.

Karac'oğlan'ın suçu ne?
Gönül vermez bir kaçına.
Baharda koynum içine,
Süzülüp de gelen dilber.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı