ÇIKIP YÜCESİNE SEYRAN EDERKEN


Çıkıp yücesine seyran ederken,
Gördüm ak kuğulu göller perişan.
Bir fıkrat geldi de durdum ağladım,
Öpüp kokladığım güller perişan.

Hayal hayal oldu karşımda dağlar,
Eşinden ayrılan ah çeker ağlar.
Dökülmüş yapraklar, bozulmuş bağlar,
Bülbülün konduğu dallar perişan.

Yıkılmış dilberin mamur illeri,
Susmuş bülbül, söyler her dem dilleri.
Dağılmış sünbülü, solmuş gülleri,
Yüzüne dökülmüş teller perişan.

Karac'oğlan der: ben toylatamadım,
Arab ata binip boylatamadım.
Küstürdüm dilberi hoylatamadım,
Dilberi küstüren diller perişan.

Karacaoğlan

2 yorum:

GÜL dedi ki...

bu şiiri çok seviyorum:D

GÜL dedi ki...

:D

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı