ÇIKTIM YÜCESİNE SEYRAN EYLEDİM 02


Çıktım yücesine seyran eyledim,
İnip aşkın deryasını boyladım,
Şu cahil gönlümü senle eğledim,
Yatalım sevdiğim gel bazı bazı.

Küçükten beri, sen benimsin derdin,
Şu cahil gönlünü eğlerim derdin,
Arar tenhalarda söylerim derdin,
Yatalım sevdiğim gel bazı bazı.

Terk etmişim vatanımı, yurdumu,
Gecelerde yitirmişim uykumu.
Bir zaman göremem usul boyunu,
Yatalım sevdiğim gel bazı bazı.

Karac'oğlan, bunu böyle söyledi,
İnip aşkın deryasını boyladı.
Şu cahil gönlünü sende eğledi,
Yatalım sevdiğim gel bazı bazı.

Karacaoğlan

Hiç yorum yok:

Burda yorum yazacaksan, edip ol edebinle yaz,
Bir korkak gibi gizlenme, adınla soyadınla yaz.

Zeki Çalar


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











EMEĞE SAYGI

Bu site için harcadığım emeği saygı duymak istiyorsanız, bu sitede verilen bilgileri kendi sitelerinizde kullanırken
adresini kaynak gösteriniz.



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı